חודש הקניות העולמי כבר כאן ואנחנו גם מביאים בשורה – על אף שאנחנו דוגלים לאורך כל השנה במחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד, ואוהבים לפנק בכל צורה, הפעם בבלוג שלנו נספר לכם על החודש שמשגע את העולם ונגלה לכם – שווה לעקוב אחרינו במיוחד החודש!

קודם כל רקע – חודש הקניות הגדול, מאיפה הוא הגיע?

חגיגת השופינג הגדולה, הישראלית והבינלאומית כבר כאן. אם פעם היה ברור שבנובמבר יש כמה הזדמנויות לסיילים ומבצעים שווים, היום הכול מעט מעורבב ונדמה כי כל סופ”ש מצויין תאריך אחר. לצרכנים ולמוכרים נותר ליהנות. ככל הנראה, הרקע לכל אלו התחיל ב’בלאק פריידי’, החל ביום השישי האחרון בחודש, זאת בניסיון סוחרים אמריקאיים להשפיע על צרכניהם ולקנות מהר יותר לקראת חג המולד המתקרב. עם התקדמות העולם הדיגיטלי, נולד סייבר מאנדיי – קניות מקוונות, ובגדול – לאט לאט נהפך חודש נובמבר לחודש שכולו מבצעים וקניות.

על אף שהקשר הישיר לחקלאות או לפירות וירקות הוא לא אדוק במקרה הזה, אנחנו בפרשוק תומכים ורוצים לנצל הזדמנויות לדילים שווים במיוחד. אז גם החודש תוכלו למצוא פירות וירקות במחירים משתלמים, עם כמה הפתעות מעבר לפינה. ובינינו, בחודש בו כולם מזמינים בחו”ל – זו אחלה הזדמנות לתמוך בתוצרת ישראלית.

מבצעי החודש עם פרשוק – בפירוט

שופינג IL

חגיגת הקניות מתחילה בחג קניות מטעם גוגל ישראל, שכולו מקומיות. מבחינתנו, מדובר ביריית פתיחה מוצדקת במיוחד. זו הייתה ההזדמנות שלנו לומר ולתמוך בעסקים ישראלים ומקומיים – כפי שאנחנו עושים כל השנה בפרשוק, ולהביא תוצרת מבית טוב לכל בית ובית, בין אם מדובר בפירות, ירקות, מוצרי מעדנייה כמו אצלנו או כל תמיכה בעסק מקומי כזה או אחר.

יום הרווקים הסיני

הנציגות מהמזרח לחודש הקניות מגיעה מסין. מוצרי טכנולוגיה, אלקטרוניקה ועוד מגיעים מהמזרח הרחוק וזו הזדמנות הצרכנים להתחדש בזול. מבחינתנו מדובר בעוד יום לפנק את הלקוחות שלנו במבצעים משתלמים.

בלאק פריידיי – 26.11

יום שישי השחור – יום המבצעים הגדול של ארה”ב, הוא יום שנמליץ לכם במיוחד לעקוב אחרינו. בכל שנה אנחנו מנסים להפתיע ולמצוא דרך חדשה להפוך את היום הזה למיוחד גם עבור הלקוחות שלנו. במיוחד לקראת יום שישי, סוף השבוע, ובתחילתו של החורף – אנחנו יותר משמחים להביא חומרי גלם איכותיים במחירים משתלמים ומשלוחים מהירים עד הבית. מה שנקרא – לא לפספס.

סייבר מאנדיי – 29.11

את יום שישי השחור ממשיך סייבר מאנדיי, שמיועד כולו למבצעי אונליין. מה שנהפך לסופ”ש ארוך של מבצעים ממשיך גם כאן – וגם כאן נמשיך עם הקריאה שלנו בפרשוק.

אנחנו מבטיחים להביא לכם מבצעים שווים ותוצרת מדהימה, בדומה לכל השנה. בימים האלו נשים דגש ונצטרף לכולם – ובמיוחד, ננצל את ההזדמנות להמשיך ולתמוך בתוצרת מקומית תוך כדי תמיכה בצרכנות איכותית ונבונה.

ובקיצור, למה לצפות מפרשוק?

שורה תחתונה – שווה לעקוב אחרינו. ממשלוחים חינם, דרך הנחות על כל האתר וחבילות שוות במיוחד. פירות וירקות תוצרת הארץ עד הבית, מעדנייה שכולה יצרנים מקומיים, חומרי גלם איכותיים והכל – במחירים הוגנים ושווים במיוחד.

איתכם כל השנה,

סל פירות פרשוק
הסיילים של נובמבר – גם (ובעיקר) עם פרשוק! 1

ממליצים לא לפספס אף שניה…

באהבה,

פרשוק

-
המתינו בבקשה
סל הקניות שלך