משלוחי אוכל ברשת – ועוד בזמן קורונה – על מה ולמה?

אנחנו בפרשוק ממש אוהבים פירות וירקות טריים, ואת מיזם החנות שלנו התחלנו במחשבה עיקרית ומובילה – איך להפוך את שוק קניית וצריכת הפירות והירקות בארץ למשתלם יותר, גם עבור החקלאי וגם עבור הצרכן? אז מעבר לרשת שילוח איכותית, עבודה ישירה מול חקלאים ותמחור הוגן, היה לנו ברור שבעידן הנוכחי, יצירה של פלטפורמה נוחה להזמנת חומרי גלם איכותיים עד הבית יעשו את החיים שלכם, הלקוחות האהובים שלנו, לקלים יותר.

freshuk fruits products

אז למקרה שאתם עוד מתלבטים, או שסתם צריכים לשכנע חברים למה הצטרפתם לטרנד, אספנו לכם את הסיבות והיתרונות למשלוחי אוכל ברשת:

חוסכים בזמן

זה אמנם נשמע מוזר (ואולי לא), אבל בעולם של היום ובמיוחד עם החזרה לשגרה מתקופת הקורונה, זמן הוא משאב יקר. בין עבודה, ללימודים, לפקקים, לילדים ולחברים צריך גם לדאוג לאוכל בבית. אז אם על זמן לבשל לא מוותרים – כי תמיד עדיף אוכל של בית, למי יש זמן לעבור בסופר או בחנות כדי לקנות מצרכים הביתה? בואו נשים את זה על השולחן (במלוא מובן המילה) – קנייה מרוכזת של סלים ומצרכים שפשוט מכילים כל מה שצריך בבית חוסכת בזמן. לוחצים על כמה כפתורים והסלים מחכים לכם בדלת הבית – כמו קסם.

קונים ישירות מהחקלאי – ומקבלים איכות ובריאות עד הבית.

כאן מדובר באחד היתרונות שמכיל תחתיו עוד כמה יתרונות בפני עצמם, אבל בסעיף הזה נתייחס בעיקר לעניין האיכות. כשקונים בסופר או בחנות כלשהי, אם נהיה כנים – כנראה שהפרי או הירק שתשלפו מהמדף עובר לא מעט ידיים בדרך, עד שהגיע למדף בסופר ולשקית שלכם. כשמזמינים משלוח ברשת – ובמיוחד מאיתנו בפרשוק, אנחנו יודעים להבטיח שמדובר בקנייה כמה שיותר ישירה מהחקלאי. כך מבטיחים איכות וטריות של פירות וירקות ובשורה התחתונה נמנעים מקניות מאכזבות. אבל מעבר לזה, קנייה ישירה מהחקלאי מבטיחה שמירב הערכים התזונתיים של הקניות שלכם לא ייעלמו, שזה גם מעולה לבריאות שלכם. אז אם נגיע לשורה התחתונה – מזמינים ברשת, קונים ישירות מהחקלאי, ומקבלים איכות עד הבית.

שמן זית נעמי

מזמינים ברשת – ותומכים בחקלאים.

כהמשך לסעיף הקודם, אנחנו בפרשוק יודעים להבטיח שאנחנו עושים את מירב המאמצים כדי שהרכישה של חומרי הגלם שלכם תהיה כמה שיותר טובה גם לצד השני – גם לחקלאים. אנחנו תומכים בחקלאים ויצרנים שמייצרים תוצרת הארץ, כחול לבן. במציאות כלכלית לא פשוטה שאחרי שנת הקורונה ובכלל – לתמוך בחקלאים שלנו כצרכנים זה אחד הדברים היותר טובים שאנחנו יכולים לעשות, ואנחנו לגמרי כאן בשביל לתמוך בזה.

‘זוכרים’ מה אהבנו ומה רוצים.

והנה הגענו לאחד מיתרונות הטכנולוגיה הבולטים. כשמזמינים ברשת – הרשת זוכרת. כך למעשה חוסכים סיבוכים מיותרים. הזמנתם סל שאהבתם, שכלל בדיוק את כל מה שצריכים? מעולה, תוכלו להזמין אותו גם בפעם הבאה. המשתמש האישי שלכם באתר יזכור את ההזמנות שלכם, את הכתובת שלכם ובקיצור כל מה שצריך כדי לסגור פינה של מצרכים הביתה מבלי להתלבט כל פעם. מזמינים ברשת ומקלים על החיים.

וכדי לסכם – שווה להזמין ברשת!

אנחנו בטוחים שנגענו בחלק מהיתרונות, אבל גם בטוחים שיש עוד לא מעט כאלה. בכל מקרה, היתרונות שבחרנו לציין הן יתרונות שלדעתנו, ממש עושות את זה שווה. כי בפעולה אחת כל כך פשוטה, לחיצת כפתור כזו קלה – מקבלים כל כך הרבה.

באהבה,

פרשוק

frshuk products

-
המתינו בבקשה
סל הקניות שלך