אבטיח, מלון, מנגו וענבים, הם לא רק מבין הפירות הכי אהובים! עם הגעתם הביתה, למקרר, לצלחת או אפילו אל הצידנית שאנו לוקחים לים- פירות קיץ מבשרים לנו על כיף גדול ומזג אוויר מושלם. התוצרת המופלאה שלנו תעשה את דרכה אליכם בקרוב ואנחנו מתרגשים להציג אותה בפניכם! לצד הטעם המתקתק, לא ניתן להתעלם גם משלל הצבעים הנפלאים שהופכים את פירות העונה לחוויה טעימה וחוויה לעיניים במקביל.

כל הפירות שלנו בפרשוק– בחורף ובקיץ, מגיעים מהמשקים החקלאיים הטובים ביותר, מכל רחבי הארץ ועד אליכם. כמו כן, אנחנו מתחייבים על טריות ואיכות ללא פשרות.

אבטיח, לכל בילוי בים

ירוק מבחוץ, אדום מבפנים, עם גרעיני אבטיח לבנים או שחורים. גדול, מרשים וכבר מזמן הפך לאחד הפירות הפופולריים ביותר בחוף הים! 250 גרם אבטיח יספקו כרבע ממנת ויטמין C יומית לה זקוק אדם מבוגר. הוא מכיל ויטמנים חשובים נוספים כמו ויטמין B6, B5, B3 ועוד, יעיל כמקור ליקופן- אך בואו נודה באמת, אנחנו בעיקר אוהבים אותו בגלל הטעם הנהדר!

בקיץ, המלון הוא זה שמוסיף המון!

לצד אבטיח, אחד מפירות הקיץ הבולטים ביותר הוא המלון! כקינוח קליל, בריא ומפנק- אפילו מומלץ להגיש את שני הפירות האהובים ביחד. למלון גוונים של צהוב, ירוק וכתום- תלוי בזן. בנוסף, הוא מקור נהדר לויטמין C, סיבים תזונתיים, אשלגן ועוד! ילדים ומבוגרים כאחד יהנו מהטעם הנהדר, המתיקות הכובשת והמרקם- וממש כמו עם אבטיחים, מלונים טריים ובריאים תמיד מהנים בחופי הים.

נשנוש בריא וטעים – ענבים

את פרי הגפן או פרי היין, אנחנו בפרשוק נהנים לכנות ‘פרי הקיץ’- עד כדי כך אנחנו אוהבים ענבים! ענבים ירוקים, ענבים שחורים או ענבים אדומים, המבחר גדול ועשיר- וכל אחד מהזנים יהיה תחליף מרענן ובריא לחטיפים! בדומה לפירות קיץ נוספים, הענבים עשירים בוויטמינים ונוגדי חמצון.

גם מנגו עסיסי במיוחד הגיע לפרשוק

אבטיח, מלון וענבים- מתקשרים באופן טבעי לקיץ, אך מנגו, לנו באופן אישי מזכיר חופשה טרופית מפנקת במיוחד בנוסף! בין אם תבחרו רק לקלף, לחתוך ולאכול, לבין שייק מנגו, מיץ מנגו טבעי, או רק מספר קוביות בסלט- תהנו מויטמין C, כמו גם ויטמינים A, B ו- E ויתרונות בריאותיים נוספים ההופכים אותו למזון-על!

כשפירות קיץ כבר כאן, כל שנשאר לנו זה לאחל לכם קיץ מושלם! אוהבים אתכם בקיץ ובכל עונות השנה, צוות פרשוק.

להזמנת פירות וירקות

פירות קיץ
-
המתינו בבקשה
סל הקניות שלך