שאלות נפוצות / שאלות ותשובות / 101 מדריך למתחילים
יש לכם שאלות לפרשוק ? במהלך מתן השירות ללקוחותינו אנו נתקלים בשאלות רבות אודות מוצרינו ושירותינו. ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות (שאלות ותשובות כמובן) עליהן נשאלנו על ידי לקוחותינו על מנת להקל עליכם בקבלת השירות.
אפשר לבצע הזמנה באתר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
- ניתן להזמין למועד האספקה הקרוב, במידה ולא תסמנו בסיום ההזמנה מועד משלוח ספציפי, המשלוח יישלח במועד הקרוב ביותר. לרוב ההזמנות הם מהיום למחר. תלוי בעומס. יש לשים לב למועד המשלוח שמצוין בשלב מילוי הפרטים האישיים בסיום ההזמנה.
- במידה ותרצו להזמין למועד מאוחר יותר, ניתן לבחור את מועד המשלוח הרצוי בסיום ההזמנה (בשלב מילוי הפרטים האישיים) ע”י לחיצה על התאריך במועד המשלוח – ייפתח לוח שנה קטן בו תוכלו לבחור את תאריך המשלוח הרצוי.
- יש לציין שלא ניתן לבחור שעות אספקה במהלך יום המשלוח, שעות האספקה מתוארון בזמני האספקה.
אנחנו מחלקים את המשלוחים בכל שעות היום, שעות המשלוחים הם בין 8:00-22:00. אתם תקבלו מאיתנו הודעת סמס כחצי שעה לפני האספקה.
שימו לב – אין לנו התחייבות לשעות אספקה. המשלוחים מגיעים במהלך היום, כל שעות היום, ללא תיאום.
במידה ואינכם בבית, אנו משאירים את המשלוח ליד הדלת.
במידה ותרצו להתעדכן במהלך היום בסטטוס הההזמנה, ניתן לעשות זאת מול שירות הלקוחות שלנו, עדיפות בווצאפ- 0547920405
*ירושלים והסביבה* חלוקה בימי שני ורביעי בלבד!
*ערים שמצוין בשם העיר “שלישי וחמישי בלבד” – המשלוחים עבור ערים אלה מתבצעים בימי שלישי וחמישי בלבד. ללא קשר למועד המשלוח שניתן עם ביצוע ההזמנה.
*ערים שמצוין בשם העיר “ימים א,ג,ה,ו בלבד” – המשלוחים עבור ערים אלה מתבצעים בימי שלישי וחמישי בלבד. (איזור אשדוד)
אזורי החלוקה שלנו הם – אשדוד בדרום ונתניה בצפון. כולל כל המושבים והערים באמצע, ואיזורי מודיעין-ירושלים.
ניתן לראות רשימת ערים מלאה ב”אזורי חלוקה ומשלוחים”
לירושלים והסביבה נגיע בימי שני ורביעי בלבד.
*ערים שמצוין בשם העיר “שלישי וחמישי בלבד” – המשלוחים עבור ערים אלה מתבצעים בימי שלישי וחמישי בלבד. ללא קשר למועד המשלוח שניתן עם ביצוע ההזמנה.
*ערים שמצוין בשם העיר “ימים א,ג,ה,ו בלבד” – המשלוחים עבור ערים אלה מתבצעים בימי שלישי וחמישי בלבד. (איזור אשדוד)
לשאר רחבי הארץ אפשר ליצור קשר בצ’אט שלנו.
עלות דמי המשלוח היא 25 ש”ח בהזמנה הקטנה מ-300 ש”ח, ו-15 ש”ח בהזמנה מעל ל-300 ש”ח.
הסכום המינימלי להזמנה הוא 149 ש”ח.
זמני פעילות מוקד שירות הלקוחות:
ימים א’-ה’: 09:00-18:00
חגים וימי ו’: 08:00-11:00
במידה וחסר משהו בהזמנה או נתקלתם בכל בעיה אחרת – יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך כפתור הווטסאפ העגול בצד שמאל של האתר, וצוות שירות הלקוחות הזריז והיעיל שלנו ישמח לפתור הכול ברגע.
אין צורך להימצא פיזית בבית, הנהג תמיד יתקשר לפני ההגעה ויתאם היכן להניח את המשלוח.
מחירי הירקות והפירות תמיד משתנים בהתאם לשוק, מזג האוויר והעונתיות.
כמובן, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בדרכים הבאות:
- כפתור הווטסאפ העגול בצד שמאל באתר.
- פניה בטלפון למספר 073-777-2585
- פניה במייל לכתובת support@freshuk.co.il
- לחיצה על כפתור “צור קשר” באתר.
בעת שליחת ההזמנה, במידה ובחרתם לשלם בכרטיס אשראי, אנו תופסים מסגרת אשראי בכרטיסכם, בשלב זה לא מתבצע חיוב בפועל. החיוב מתבצע רק לאחר הליקוט. התשלום באתר מתבצע בצורה מאובטחת SSL בתקן PCI-DSS Level1. נתוני הכרטיס לא נשמרים במערכת האתר ו\או בשום מקום.
במידה ובחרתם לשלם בפייפאל, אתם מוגנים ע”י מנגנון הגנת הקונה של פייפאל.
אין חובה להירשם לאתר, ניתן לבצע הזמנה ללא הרשמה. אך במידה ותבחרו להירשם לאתר, תוכלו לבצע הזמנה חוזרת “בקליק” ולעקוב אחר כל ההזמנות שלכם ב”הזמנות שלי”. לכן ההמלצה שלנו היא להירשם בצורה מסודרת או לפני ביצוע ההזמנה או תוך כדי תהליך התשלום בסוף.
כמובן! יש ללחוץ בתפריט או כאן על “לעסקים וקבוצות רכישה” ולפעול לפי ההסבר.
כמובן. בסוף הליך ההזמנה, בדף הקופה והתשלום, תהיה לכם אפשרות לבחור את מועד האספקה הנוח לכם.
*עד גמר המלאי של המשלוחים לאותו היום