משק בן-דור שביסוד המעלה הוא מהמשקים הוותיקים בארץ, ומחלוצי הנוטעים. המשפחה העבירה מדור לדור ידע רב אודות גידול פירות ופיתוח זנים ייחודיים. כך, התפרסם המשק בארץ ובעולם, עד כדי מותגים וחברות שהוקמו רק כדי לשווק את המותגים שמגיעים משדותיו.

במשק שוקדים על פיתוח הזנים כבר שנים רבות, ולמעשה מעל 30 שנה – לטובת שיפור ודיוק טעמי הפירות, שיפור אספקת משפחות זנים דומות לאורך העונה כשכל הפיתוחים עומדים בתקנים הבין-לאומיים כשכולם מופחתי כימיקלים וכן כל פיתוח עובר בדיקת שאריות חומרי הדברה לפני שיווקו.

כמובן, שבנוסף לכל אלו – האיכויות התזונתיות והבריאותיות של הפיתוחים הללו הינן ייחודיות, עד כדי מחקרים ומאמרים שנעשו ופורסמו בנושא ועל כך נפרט בהמשך. הבטחנו לכם שנבשר ונספר על פירות בהתאם לעונה. הפעם, נספר לכם על שתי משפחות מהפיתוחים הייחודיים של משק בן-דור – אלו שמופיעים אט אט אצלנו בחנות ועכשיו אפשר להזמין אותם במשלוח עד הבית! שווה לעקוב.

freshuk products

 

שזיף בשר אדום

תסכימו איתנו שזה נשמע מעניין, לא? שזיף הבשר האדום הוא משפחת שזיפים בפיתוח ייחודי של פירות בן-דור, שקיבלה הכרה ברחבי העולם. את שמו הוא קיבל בגלל מראהו החיצוני והפנימי – עורו שחור, ובנגיסת ביס ראשונה נחשף ה”בשר” – אדום חזק חזק, שמשדר טריות ועסיסיות. בהיבט הטעם – קשה להתווכח, כל ביס מפתיע מחדש, ואיזון הטעמים המפתיע גורם להתרעננות נפלאה. בהיבט התזונתי, לזנים ממשפחה זו תכולות רבות כשבראשן נוגדי החמצון הרבים שהגוף סופג באכילת השזיף – עד כפי 4 (!) מאלו הנמצאים ברימון אחד. איזה כיף שבלחיצת כפתור אפשר להשיג פירות כאלה עד הבית. ליהנות מכל החבילה.

שזיף אבטיח

שזיף? או אבטיח? טוב, כנראה שמדובר בפרי שהכי קל לזהות בשדה או על המדף. משפחת הזנים הזו קיבלה את שמה עקב המראה הייחודי – ירוק כאבטיח מבחוץ, אדום ועסיסי מבפנים, אבל בצורה, בגודל ובטעם שמאפיינים שזיף. המראה הייחודי מספק טעמים ייחודים ומפתיעים תודות לטבע. גם כאן, האיכויות התזונתיות מרשימות בהחלט, כשכל זני המשפחה מכילים ויטמינים רבים, נוגדי חמצון ברמות גבוהות וגם אלו מתחרות (ואף מנצחות) זני פירות אחרים, מדהימים כשלעצמם.

אז כן - משלוחי פירות (שווים במיוחד) עד הבית!

פירות בן-דור נחשבים לפירות גורמה. הכוונה, בשורה התחתונה – זה שהמשק שבצפון הארץ הוא היחיד שמגדל, מטפח ומייצא את הפירות הללו, בהתאם לעונות השנה ובהתאם לרמות הפיקוח והאיכויות הנדרשות. אמנם שוקדים רבות על הארכת עונתיות הפירות, אך מספרם מוגבל ולא תמיד ניתן להשיגם בכזאת קלות.

היום, אודות לחנות שלנו, בלחיצת כפתור אפשר להשיג את הפירות הכי איכותיים, מהזנים הכי מיוחדים – במשלוח עד הבית. על הדרך היינו ממליצים גם להוסיף כמה ירקות טריים ואולי איזה יין טוב ממיטב החקלאים שלנו – כדי להתפנק וליהנות מהמרעננים שלנו עד הסוף. רוצים לדעת עוד? לחצו לחנות החקלאי של בן-דור. החנות מתעדכנת כל הזמן, בהתאם למה שנקטף בשדה – ועולה לאתר.

הזמנה נעימה, לבריאות ובתיאבון!

המלאי אזל
 32.90 יחידת מידה: מארז

כ-12 יחידות ב-1.5 ק"ג מארז

לא במלאי
המלאי אזל
 39.90 יחידת מידה: מארז

מארז כ-800 גרם

לא במלאי
המלאי אזל
 239.00 יחידת מידה: מארז

מבחר פירות העונה של בן-דור כ-8 קג פרי מבית היוצר של ספי בן-דור, האיש והאגדה

לא במלאי
מבצע
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪ 29.90.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 24.90. יחידת מידה: מארז

מארז כ-800 גרם

לא במלאי
-
המתינו בבקשה
סל הקניות שלך