חברות וקבוצות רכישה - גם אתם יכולים להנות מהתוצרת המופלאה שלנו

ניתן להזמין בקלות, בפשטות ומחירים משתלמים פירות וירקות טריים ועוד מגוון מוצרי מעדניה איכותיים מהחקלאים והיצרנים עד אליכם לבית, למשרד או לעסק. חברת פרשוק (מבית ת.א. יבולה בע”מ) מחזיקה בצי משאיות מקוררות ומרלו”ג טכנולוגי המשרת הן את פרשוק והן את יבולה, כאשר פרשוק אחראית על כל פעילות ה-B2C ויבולה על פעילות ה-B2B (מסעדות, בתי מלון, קייטרינגים, סופרים וכו…).

בין היתר, הקבוצה מציעה ללקוחותיה את השירותים הבאים:

  • מתנות לכל אירוע – אחלה פינוק לעובדים, במשלוח עד הבית! היצטרפו לאמזון ישראל, אינטל ישראל, GM, אלבר ורבים אחרים שכבר חגגו איתנו!
  • למשרד – תוצרת חקלאית מופלאה כל יום במשרדכם.
  • קבוצות רכישה – מרכזים קבוצה של משפחות וחברים ומקבלים קוד קופון עם הנחות מעולות לקבוצה שלכם.
  • כרטיסי מתנה (GIFT CARD) מעוצבים – עם לוגו החברה, המקנים לכם או לעובדים “ארנק וירטואלי” המאפשר לרכוש הזמנה או מספר הזמנות עד לגמר הסכום שנרכש בו הכרטיס.
  • סיטונאות – להזמנות יום-יומיות למסעדות, בתי מלון, קייטרינגים, חנויות וסופרים במחירים סיטונאיים, ניתן למלא את הטופס שלמטה וניצור איתכם קשר. בין לקוחות החברה בסקטור העסקי ניתן למצוא את: רשת שגב, רשת ארומה, רשת לנדוור, רשת שיפודי ציפורה, מסעדת הצדף, מסעדת קיסו, מסעדת סוהו, רשת בנדיקט, מסעדת פו סושי, מסעדת NAM, קייטרינג ביסקוטי, סושיאל קלאב, מסעדת גרקו, מסעדת גרינברג, מסעדת מקום של בשר, רשת בתי מלון סלינה, רשת בתי מלון בראון, מלון קמפינסקי ועוד רבים וטובים!
ת.א. יבולה בע"מ

מלאו את הטופס וסוכן\ת מכירות ייצרו איתכם קשר בהקדם

הן הלקוחות הפרטיים של הקבוצה והן העסקיים, נהנים משרשרת לוגיסטית ענפה ומקוררת ומהניסיון רב השנים שהקבוצה קיימת בשוק הפירות והירקות הטריים בארץ. אנו יודעים לספק לכל לקוח את התוצרת הטובה ביותר במספר רמות מחירים לפי הכמויות והטיב הנדרשים, וזאת בשל הקשרים החזקים שלנו עם מגוון עצום של חקלאים בארץ ובחו”ל וכוח הקניה הרב שנוצר כתוצאה ממאות לקוחות המזמינים מאיתנו כל יום, הביתה או לעסק.
לקוחותיה העסקיים של הקבוצה נהנים אף מאפליקציה מותאמת אישית ודרכה ניתן לבצע הזמנות, להוציא דוחות ולתקשר עם המשרד וצוות המכירות.

לתוצרת הקבוצה כשרויות מסוג היתר מכירה ומהדרין בד”צ בית יוסף.

משרדי הקבוצה נמצאים במושב בית אלעזרי – קישור לווייז
מייל פניות ללקוחות עסקיים: bennyv@yevula.onmicrosoft.com
טלפון פניות ללקוחות עסקיים: 08-9322054

*מכירה ללקוחות עסקיים (B2B) כפופה לפתיחת לקוח מסודרת, הסדרת אמצעי תשלום וימי אשראי המקובלים במשק.
ת.א. יבולה בע"מ - שיווק תוצרת חקלאית
ת.א. יבולה בע"מ - שיווק תוצרת חקלאית

שיתוף הפעולה עם SAP ישראל - מרלו"ג טכנולוגי