פרשוק בתקשורת

פרשוק במדיה : תכניות אירוח

מה בסרטון

תכנית חיסכון – פרשוק במבצע מסבסדים את הסגר

פרשוק במדיה : עיתונות כתובה

פנאי פלוס

שבוע שעבר, אחרי הפסקה ארוכה מאוד שנכפתה בעקבות הקורונה, חזר המחזמר “מאמה מיה” אל במת תיאטרון הבימה, לשמחתו של הקהל ושל צוות ההצגה. ביום שישי האחרון נערכה לה פרימיירה חגיגית בחסות “פרשוק”, והאורחים שהגיעו זכו לצפות בכוכביה, ובראשן רוני דלומי, מיקי קם וחני נחמיאס. לקריאה >>>

פרשוק בתקשורתרוצים לעבור את צום יום כיפור בקלות? זה הזמן להכין את עצמנו, ולבשל מאכלים מתאימים להזנת הגוף לפני הצום, ומאכלים למילוי המצברים שהתרוקנו לאחריו. קבלו טיפים ומתכונים נהדרים. לקריאה >>>

פרשוק בתקשורתחברת RELS טכנולוגיות מתקדמות, מטמיעת מערכות ERP מבוססות SAP B1 הגדולה בארץ מספרת על התהליך עם פרשוק. לקריאה >>>

israelhayomחברת “פרשוק” עומדת להשיק בחודש הקרוב אפליקציה חדשה שבה נמצא, לראשונה בישראל, פיצ’ר שמטרתו לאגד בין שכנים לטובת כוח קניה מרוכז,. אותו פיצ’ר עתיד, אם מתבצע נכון, להוזיל ולייעל את עלות המשלוח עבור הצרכן. לקריאה >>>

walla-logoוואלה פיננסים – פרשוק משיקה אפליקציה חדשנית כחלק מההתרחבות אונליין. לקריאה >>>

shemeshicon

פרשוק (freshuk) הוא עסק קטן שבנו מספר חברים בקורונה בבעלות בלעדית של קבוצת ‘בן דור – יבולה’ אשר נוסדה לפני כ-12 שנה במטרה לשווק את התוצרת של מיטב חקלאי הארץ, ללא פערי תיווך – מהשדה ללקוח. רוב לקוחות ‘יבולה’ הם מסעדות, בתי מלון, קייטרינג ומוסדות שונים ברחבי הארץ וכתוצאה מכך מגפת הקורונה פגעה קשות בפעילותם השוטפת וגרמה להאטת המנוע השיווקי עם פרוץ המשבר. לקריאה >>

פרשוק בתקשורתלמעלה מ 50% מהישראלים הגבירו את קניית הפירות והירקות באונליין. לקריאה >>>

 

לוגו-מעריב

בתקופת הקורונה הישראלים ויתרו על תחושת המישוש ועברו לקנות ברשת: כשליש מהישראלים דיווחו שהם הזמינו פירות וירקות באונליין, כשבראש טבלת הירק והפרי האוהבים נמצאים העגבנייה והבננה. עלייה של יותר מ-50 אחוז בקניית פירות וירקות באונליין. לקריאה >>>

freshuk

סבא של סבתא של עידו בן דור מיסוד המעלה היה אגרונום שסייע בהקמת מושבות הברון, ומאז השושלת המשפחתית עוסקת בחקלאות • הם פיתחו את זני הפירות “נקטרינה פיתה”, “אגס גן עדן” ו”שזיף אבטיח” • לא מזמן חתמו על הסכם ליצוא זנים לחברה באיחוד האמירויות • בן דור (36) מספר למה עזב משרת קצין בקבע בסיירת מובחרת כדי לעבוד במשק המשפחתי, למה החליטה המשפחה, שהייתה היצואנית הגדולה ביותר של פירות נשירים, להפסיק את היצוא, ולמה צריך נקטרינה פחוסה? לקריאה >>>

פרשוק בתקשורת

שיווק פירות וירקות עד הבית: טריות ורעננות בניחוח שדות
עם איכות אף אחד לא יכול להתחרות, וכשזה מגיע לפירות וירקות – טריות היא שם המשחק. הגיע הזמן שתכירו רמה אחרת של רעננות וטעמים שייקחו אתכם לחופשה, לא משנה היכן אתם באמת. לקריאה >>>

walla-logo

אוהבים למשש את הסחורה? ובכן, זה שייך ל-2019. קרוב לשליש מהישראלים דיווחו שהם הזמינו פירות וירקות באונליין, בתקופת הקורונה ויותר ממחצית מהם הגבירו בתקופת הקורונה את תדירות קניית הפירות והירקות באונליין. וגם: מהם הירקות והפירות האהובים ביותר? לקריאה >>>

israelhayomישראל היום על צרכנות האון-ליין. למעלה מ 50% מהישראלים הגבירו בתקופת הקורונה את קניית הפירות והירקות באונליין. העגבנייה והבננה הירק והפרי האהוב ביותר על הישראלים. כך עולה מסקר שערכה חברת האונליין “פרשוק” באמצעות מכון המחקר “רושינק” לקראת יום המשפחה. לקריאה >>>



האפליקציה של פרשוק

apple app store
בחנות האפליקציות של אפל אייפון
get it on google play
בחנות האפליקציות של גוגל אנדרואיד
-
המתינו בבקשה
סל הקניות שלך
דילוג לתוכן