שאלות נפוצות וכמובן התשובות - יש ללחוץ על ה +

אפשר לבצע הזמנה באתר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ההזמנה תישלח ביום שלמחרת ממועד ביצוע ההזמנה – למעט שישי, שבת, ערבי חג או חגים. במידה ותרצו להזמין משלוח למועד עתידי – בסוף תהליך ההזמנה, ישנו לוח שנה קטן ששם אפשר לתזמן את ההזמנה למתי שתרצו.

עלות דמי המשלוח היא 25 ש”ח בהזמנה הקטנה מ-300 ש”ח, ו-15 ש”ח בהזמנה מעל ל-300 ש”ח.

הסכום המינימלי להזמנה הוא 150 ש”ח.

אזורי החלוקה שלנו הם – רחובות עד רעננה כולל כל המושבים והערים באמצע. זמני קבלת המשלוח הם יום למחרת מקבלת ההזמנה (ניתן לתזמן בסוף תהליך ההזמנה משלוח עתידי), למעט ימים שישי, שבת וחגים.

המשלוחים יגיעו כאמור למחרת מביצוע ההזמנה באתר, בשעות הצהריים כאשר הנהג יתקשר ויעדכן חצי שעה לפני ההגעה.

שירות הלקוחות עובד בימים א – ה, מ-9:00 ועד 18:00 בטלפון 0547920405 – ניתן ועדיף לפנות בווטסאפ דרך הכפתור העגול בצד שמאל באתר.

במידה וחסר משהו בהזמנה או נתקלתם בכל בעיה אחרת – יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך כפתור הווטסאפ העגול בצד שמאל של האתר, וצוות שירות הלקוחות הזריז והיעיל שלנו ישמח לפתור הכול ברגע.

אין צורך להימצא פיזית בבית, הנהג תמיד יתקשר לפני ההגעה ויתאם היכן להניח את המשלוח.

מחירי הירקות והפירות תמיד משתנים בהתאם לשוק, מזג האוויר והעונתיות.

כמובן, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בדרכים הבאות:

  • כפתור הווטסאפ העגול בצד שמאל באתר.
  • פניה בטלפון למספר 054-7920405
  • פניה במייל לכתובת support@freshuk.co.il
  • לחיצה על כפתור “צור קשר” באתר.

התשלום באתר מתבצע בסוף תהליך ההזמנה בצורה מאובטחת SSL. נתוני הכרטיס לא נשמרים במערכת האתר ו\או בשום מקום.

אין חובה להירשם לאתר, ניתן לבצע הזמנה ללא הרשמה. אך במידה ותבחרו להירשם לאתר, תוכלו לבצע הזמנה חוזרת “בקליק” ולעקוב אחר כל ההזמנות שלכם ב”הזמנות שלי”. לכן ההמלצה שלנו היא להירשם בצורה מסודרת או לפני ביצוע ההזמנה או תוך כדי תהליך התשלום בסוף.