שאלות נפוצות

במהלך מתן השירות ללקוחותינו אנו נתקלים בשאלות רבות אודות מוצרינו ושירותינו. ריכזנו עבורכם את השאלות הנפוצות ביותר אותם נשאלנו על ידי לקוחותינו על מנת להקל עליכם בקבלת השירות.

אפשר לבצע הזמנה באתר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. 

  • ניתן להזמין למועד האספקה הקרוב, במידה ולא תסמנו בסיום ההזמנה מועד משלוח ספציפי, המשלוח יישלח במועד הקרוב ביותר. הזמנות מהיום להיום הם למזמינים עד הצהרים, תלוי בעומס. יש לשים לב למועד המשלוח שמצוין בשלב מילוי הפרטים האישיים בסיום ההזמנה.
  • במידה ותרצו להזמין למועד מאוחר יותר, ניתן לבחור את מועד המשלוח הרצוי בסיום ההזמנה (בשלב מילוי הפרטים האישיים) ע”י לחיצה על התאריך במועד המשלוח – ייפתח לוח שנה קטן בו תוכלו לבחור את תאריך המשלוח הרצוי.
  • יש לציין שלא ניתן לבחור שעות אספקה במהלך יום המשלוח, שעות האספקה מתוארון בזמני האספקה.

אנחנו מחלקים את המשלוחים בכל שעות היום, שעות המשלוחים הם בין 8:00-22:00. אתם תקבלו מאיתנו הודעת סמס כחצי שעה לפני האספקה.

במידה ותרצו להתעדכן במהלך היום בסטטוס הההזמנה, ניתן לעשות זאת מול שירות הלקוחות שלנו, עדיפות בווצאפ- 0547920405

אזורי החלוקה שלנו הם – רחובות עד נתניה כולל כל המושבים והערים באמצע, ואיזורי מודיעין-ירושלים.
ניתן לראות רשימת ערים מלאה ב”אזורי חלוקה ומשלוחים

לירושלים והסביבה נגיע בימי שני וחמישי בלבד.

לשאר רחבי הארץ אפשר ליצור קשר בצ’אט שלנו.

עלות דמי המשלוח היא 25 ש”ח בהזמנה הקטנה מ-300 ש”ח, ו-15 ש”ח בהזמנה מעל ל-300 ש”ח.

הסכום המינימלי להזמנה הוא 149 ש”ח.

זמני פעילות מוקד שירות הלקוחות:
ימים א’-ה’: 08:20:00
חגים וימי ו’: 08:00-12:00

במידה וחסר משהו בהזמנה או נתקלתם בכל בעיה אחרת – יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך כפתור הווטסאפ העגול בצד שמאל של האתר, וצוות שירות הלקוחות הזריז והיעיל שלנו ישמח לפתור הכול ברגע.

אין צורך להימצא פיזית בבית, הנהג תמיד יתקשר לפני ההגעה ויתאם היכן להניח את המשלוח.

מחירי הירקות והפירות תמיד משתנים בהתאם לשוק, מזג האוויר והעונתיות.

כמובן, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בדרכים הבאות:

  • כפתור הווטסאפ העגול בצד שמאל באתר.
  • פניה בטלפון למספר 073-777-2585
  • פניה במייל לכתובת support@freshuk.co.il
  • לחיצה על כפתור “צור קשר” באתר.

בעת שליחת ההזמנה, נתספת מסגרת אשראי, בשלב זה לא מתבצע חיוב בפועל. החיוב מתבצע רק לאחר הליקוט. התשלום באתר מתבצע בצורה מאובטחת SSL. נתוני הכרטיס לא נשמרים במערכת האתר ו\או בשום מקום.

אין חובה להירשם לאתר, ניתן לבצע הזמנה ללא הרשמה. אך במידה ותבחרו להירשם לאתר, תוכלו לבצע הזמנה חוזרת “בקליק” ולעקוב אחר כל ההזמנות שלכם ב”הזמנות שלי”. לכן ההמלצה שלנו היא להירשם בצורה מסודרת או לפני ביצוע ההזמנה או תוך כדי תהליך התשלום בסוף.

סל הקניות שלך
אין מוצרים בעגלת הקניות
המשיכו בקניות
0