עונת פירות הקיץ כבר כאן, ואצלנו ב-Freshuk זאת תקופה משמחת במיוחד! הסיבה לכך – משק בן-דור המפורסם, ובעצם המשק שביוזמתו נולד האתר, מפורסם בפירות שלו ובפיתוח הזנים הייחודי, בארץ ובעולם. מוכנים לסדרת כתבות בנושא?

הפעם - משמשים!

משמשים – כתומים, קטנים, מרעננים וכאלה שנותנים הרגשה של שמחה לכל מדף פירות בסופר או בירקן. הצבע הזוהר שלהם מגרה את העיניים ומקנה טעמים חזקים שקשה להתמודד איתם. בפירות בן-דור מתמקצעים ומתמחים בפיתוח זנים ייחודיים ובגידולם של פירות כמו שאנחנו מכירים אותם – רק טעימים יותר. האתר שלנו מספק פירות וירקות במשלוחים עד הבית – ולראשונה, גם פירות טריים, ישר ממשק בן-דור – עד הבית!

הזמנת פירות וירקות עד הבית

במאמר הבא נגלה לכם כי משק בן-דור, כחלק מהתמחויותיו, יוצר גם ארבעה (ואפילו עשרה, תלוי איך מסתכלים על זה) סוגים של משמשים – לכל אחד סיפור קצר משלו:

המשמש המקודם

המשמש הראשון שנספר לכם עליו הוא גם זה שאתם רואים צץ בכל מיני חנויות – והוא נמצא גם באתר עכשיו. אנחנו קוראים לו “המשמש המוקדם” – פשוט כי הוא הראשון שיוצא. זה המשמש הקלאסי – בגודל הנוח, עם הצבע המגרה והטעם הטרי. איזה כיף שהוא מקדים ומגיע – ואיזה כיף שאפשר להזמין אותו אצלנו מהאתר עד הבית. תכל’ס, אין למה לחכות יותר מדי – הכי טעים שיש, הכי טרי שיש, וזהו.

משמש ארומקוט

הסוג השני מדבר בעיקר על ריח – או על ארומה. לכן אנחנו קוראים לו ארומקוט. על משמש ארומקוט יש האומרים שאם לא טעמת משמש מסוג זה לעולם – זה למעשה, כאילו לא טעמת משמש בכלל. טעם וארומה ייחודיים, עזים ומוגברים – וריח הפרי והשדה, שמריחים כבר ממאות מטרים (לא מאמינים לנו? תעברו בשדות צפון הארץ – משם אנחנו מביאים אותם). אל תדאגו, גם הוא בדרך אלינו, וגם הוא יגיע בקרוב – ותוכל ולהזמין אותו עד הבית בקלות ובמהירות.

משמש גורמה

השלישי מגיע באזור יוני – ואז פיתוחי הפירות, והזנים הייחודיים של המשק נכנסים לפעולה בכל מה שקשור למשמשים. לזה נקרא משמש גורמה. ב-6 צבעים שונים, עם טעמים מיוחדים, שמעירים תחושות חדשות בבלוטות הטעם ובמקביל עם תכולות תזונתיות ובריאותיות מוגברות ושונות. בין הצבעים תוכלו למצוא משמש בשר אדום, או משמש שחור. האמת? תוך כדי שאנחנו כותבים את זה כבר בא לנו שיגיע יוני.

משמש רגיל כל הקיץ

האחרון, מגיע אחרון. למשמש הרגיל עונה קצרה – ובפירות בן-דור מספקים לנו גם משמש מאוחר – שממשיך כל הקיץ, לחודשים יולי ואוגוסט, כדי שנוכל ליהנות מהפרי הנפלא הזה למשך כמה שיותר חודשים. אז כן, חברים – החדשות טובות – גם בקיץ תוכלו ליהנות מהפרי הנפלא הזה במשלוחים בארגזים המרעננים שלנו

אז כן, המשמש הוא עולם ומלואו. בין אם הפתענו אתכם ובין אם לא – ניתן להשיג אותו עכשיו באתר, כמו שאר משלוחי הפירות והירקות שלנו – עד הבית, טרי, ישירות מהחקלאי. כי בסוף – בשביל זה התחלנו – משפחה של חקלאים שרק שמחה להתרחב.

מנחשים מה יהיה הפרי הבא בבלוג? מוזמנים לעקוב, ובינתיים – תיהנו ובתיאבון!

המלאי אזל
 239.00 יחידת מידה: מארז

מבחר פירות העונה של בן-דור כ-8 קג פרי מבית היוצר של ספי בן-דור, האיש והאגדה

לא במלאי
המלאי אזל
 39.90 יחידת מידה: מארז

כ-8 יחידות ב-800 גרם

לא במלאי
מבצע
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪ 29.90.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 24.90. יחידת מידה: מארז

מארז כ-800 גרם

לא במלאי
מבצע
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪ 29.90.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 24.90. יחידת מידה: מארז

מארז כ-800 גרם

לא במלאי
-
המתינו בבקשה
סל הקניות שלך