אז הקיץ כאן ולא משנה איך תסובבו את זה, הקיץ זו העונה של הפירות. נכון, כולנו עפים על סלטים מרעננים ומשקאות קרים, אבל מה יותר מרענן מפרי צונן, טרי ומתוק? בבית, על חוף היום או באמצע יום עבודה? פירות וירקות הם האופציה הקלה בקיץ – קלים, קרים, מרעננים, טריים. ועם פרשוק, הקיץ שלכם הולך להיראות טוב יותר. הפירות הכי מיוחדים בארץ, בהובלת משק בן דור, אליכם עד הבית. נספר לכם בקצרה כאן.

פירות הקיץ של בן דור ופרשוק

אז קודם כל, למקרה שאתם עוד לא יודעים, נספר לכם קצת רקע. את פרשוק הקמנו בפריצתה הראשונה של מגפת הקורונה – לפני הקורונה, עבדנו עם חברת יבולה עם מסעדות ובתי מלון, עם עסקים למעשה. בגלל הקורונה והשפעות הכלכליות שהיא מביאה, לצערינו העבודה ירדה משמעותית.
חשבנו וחשבנו, איך נשאיר את כל העובדים שלנו ולא נוציא אותם לחלת ואיך בכל זאת, אפשר לעשות מהלימון – לימונדה (בכל זאת בתוצרת חקלאית עסקינן)
יחד משפחה של חקלאים, משפחת בן-דור שמיסוד המעלה. כשושלת של חקלאים ומתיישבים, רצינו להביא בשורה אחרת עבור חקלאים וצרכנים בכל מה שקשור לפירות וירקות. אך יחד עם זאת, ידענו שבידינו בשורה נוספת – כל קיץ, אנחנו הולכים להביא את הפירות והזנים המיוחדים של משק בן-דור – עד הבית! בכך, בעצם, בידינו האפשרות להפוך קיץ של כל לקוח לקיץ טוב יותר.

freshuk vegetables
הקיץ כאן! ואיתו - ירקות, פירות הקיץ ושלל מוצרי מעדניה 1

הפירות המיוחדים של משק בן דור

משק בן דור שמיסוד המעלה הינו משק משפחתי, וייחודו הוא בפיתוח וטיפוח זנים מיוחדים של פירות טריים ומיוחדים, כאלה שטעמם עמוק יותר וצבעיהם מיוחדים יותר, שנמכרים מסביב לעולם ובעיקר קשה להשיג. הזנים, שפיתוח כל אחד מהם אורך בין 7 ל-15 שנים, מותאמים לעונתיות ארוכה יותר, ואם לא די בכך – גם ערכיהם התזונתיים מתעלים עם פיתוחם. תוכלו לקרוא עוד על משק בן דור כאן, ובוידאו הבא: כאן

אז על איזה פירות אנחנו מדברים? שזיף אבטיח (שמראהו החיצוני מטעה כאבטיח, אך טעמו כשזיף), משמש ארומקוט (עם הטעם המדהים, שעליו כתבנו כאן) ועד נקטרינות, שזיפים ופירות שמאפיינים קיץ – פשוט בצורה טובה יותר.

במהלך העונה, יצטרפו לעמוד החקלאי של פירות בן דור באתר שלנו עוד ועוד פירות שווים, וכדאי פשוט לעקוב כדי לא לפספס.

המבצעים השווים של הקיץ

טוב, גם כאן, כמו תמיד, אנחנו מזדהים עם הלקוחות שלנו. אנחנו יודעים כמה אנחנו רוצים את הפרי הכי הכי מרענן, מגיעים לקנות אותו ו.. הוא יקר מדי! אז אנחנו בפרשוק תמיד נדאג לכם למבצעים השווים ביותר. פשוט ככה.

לדוגמא, נכון לכתיבת שורות אלו, בחנות שלנו תוכלו למצוא את המלך של הקיץ – האחד והיחיד, האבטיח המרענן. תמצאו אותו טרי, מרענן ובזול במיוחד. בשוטף, תמיד נדאג לכם למצוא בחנות שלנו מחירים שווים לפירות הכי טריים, כדי שיחכו לכם צוננים וטעימים במקרר.

אז קחו איתכם את פרשוק לאן שאתם צריכים או רוצים: לים, למשרד, לבריכה או לעבודה, כי פשוט עם פרשוק – הקיץ שלכם יהיה מרענן יותר. אנחנו נדאג לזה – תסמכו עלינו.

red fresh apple
הקיץ כאן! ואיתו - ירקות, פירות הקיץ ושלל מוצרי מעדניה 2

המלאי אזל
 19.90 יחידת מידה: יחידה

ליחידת פרי

לא במלאי
מבצע
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪ 71.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 63.90. יחידת מידה: ארגז

8-10 ק"ג. קרטון חקלאי

לא במלאי
המלאי אזל
 10.90 יחידת מידה: קילוגרם

כ-6 יח ב-1 ק"ג

לא במלאי
המלאי אזל
 42.90

כחצי קג

לא במלאי
המלאי אזל
 149.00 יחידת מידה: ארגז

כ-7 ק"ג בארגז 🥭

לא במלאי
המלאי אזל
 55.00 יחידת מידה: קילוגרם

מארז של כחצי קג

לא במלאי
המלאי אזל
 89.90 יחידת מידה: מארז

מארז של בא לי טוב מהערבה

לא במלאי
המלאי אזל
 29.90

מארז כ-700 גרם

לא במלאי
-
המתינו בבקשה
סל הקניות שלך