#פירות – זאת עונת השסקים! 

בחיי היום יום, לרבים מאיתנו קשה לעקוב אחר עונות השנה ועונות הפרי או הירק. זאת משום שבדרך כלל זה פשוט מאוד – הולכים ברחוב, נתקלים בדוכן ירקות של הירקן האזורי, ופתאום רואים פרי או פירות שלא ראינו הרבה זמן, עומדים בגאון על המדף. צובעים אותו בצבע אחר, זוהר יותר. ככה זה מרגיש כשעונת הפרי מגיעה – וכמה שזה כיף. אז פירות וירקות עד הבית זו המומחיות שלנו, מהשדה אליכם, רק מה שבעונה וטרי!

שסק, חיסונים ותזמון עונתי.

כמה שאנחנו אוהבים שסק! צבעו בין כתום לצהוב, זוהר ומרענן רק ממבטו. טעמו ייחודי, כזה שמתגעגעים אליו בחלקה של השנה כשהוא לא נמצא איתנו. צבעו הבוהק מביא עימו מספר יתרונות תזונתיים רבים ובדומה לכל פרי שתקבלו מאיתנו – תקבלו אותו ללא חומרי הדברה ומזיקים אחרים. 

השסק תמיד מגיע בזמן מושלם. הוא מבשר על חודש אפריל, בואו של האביב. נותן את הטיזר הראשון לפירות הקיץ המתוקים והזוהרים שכבר נמצאים מעבר לפינה והכי חשוב – כחלק מיתרונותיו הבריאותיים, השסק מועיל ומחזק מאוד את המערכת החיסונית. גם עכשיו, בתקופת מבצע החיסונים המתקדם של המדינה, חשוב להמשיך ולתמוך במערכת החיסונית שלנו – ועל אף שפירות ההדר מתחילים לדעוך לאט לאט, טוב לדעת שיש פירות בריאים בכל עונה!

איך אוכלים אותו?

קודם כל, טרי – הכי כיף והכי זמין! שסק טרי הוא ה-דרך ליהנות ממשהו מתוק, מרענן וקליל שיעשיר את התזונה הכללית שלכם. אך מעבר לזה – נמליץ לחקור מעט ולא לעצור כאן! השסק יכול לשמש לנו כטוויסט מתוק בסלטים, תבשילים ואף אפשר (ומומלץ!) להכין ממנו ריבה. 

איך הכי נכון לקנות אותו?

בתקופה שכזו – ובכלל, ברור לכולנו שפירות וירקות עדיף לצרוך ישירות מהשדה – כך הם ישמרו על כלל ערכיהם התזונתיים בצורה הטובה ביותר (והם בטוח גם יהיו טעימים הרבה יותר). פרי טרי, שמגודל ומיוצר על ידינו מגיע אליכם במשלוח בצורתו האולטימטיבית וכך גם השסק. סמכו עלינו.

באתר שלנו זה נגיש ופשוט – לחצו על ה’פלוס’ שליד השסק, הכניסו אותו לעגלה שלכם, תקלידו את כתובת המשלוח – וזה תיכף אצלכם. 

חוץ מהשסק מגיעים עוד ועוד פירות שווים, כאלה שכולנו חיכינו להם – אפילו יותר מהחיסונים! מישהו אמר אבטיח..? בקרוב – עוד כתבות על כל פרי!

מבצע
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪ 49.90.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 29.90. יחידת מידה: מארז

מארז של כ-250 גרם

לא במלאי
-
המתינו בבקשה
סל הקניות שלך