חג הסוכות כבר כאן, וממש בלי ששמנו לב. יושבים בסוכה, עם משפחה וחברים. בין אם זה בהתאם למסורת הדתית או הלאומית – זה לא משנה, חג סוכות הוא יופי של זמן ליהנות מזמן משפחתי יחד, אוכל טוב בחגים ולא פחות חשוב, החגים מספרים לנו אודות העונה שמגיעה וסוף הקיץ – ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לשמור על סוכות טרי, עונתי והכי פרש שיש!

פירות וירקות עונתיים מהשדה – לסוכה!

קודם כל, נתחיל ונאמר שעם פרשוק, גם במהלך חול המועד, ובעצם כמעט תמיד – תוכל ולקבל פירות וירקות טריים, איכותיים וטעימים כמו שרק אנחנו יודעים – מהשדות שברחבי הארץ, ועד לפתח הבית. או במקרה העכשווי, עד לסוכה. ובקיצור, כיאה לחג האסיף, אנחנו תמיד כאן בשבילכם עם מיטב תוצרת הארץ.

אצלנו בפרשוק מאמינים – שסוכה מקשטים בפירות וירקות טריים, איכותיים וטעימים וכמובן שלל מוצרי מעדניה מפנקים. שאת כולם אגב, אתם יכולים למצוא באתר שלנו. אז סוכה יפה, אוכל טוב בחגים וזמן איכות משפחתי – מה צריך יותר מזה? בנוסף, אנחנו מאמינים שבחגים, מגיע לכם לנוח, תנו לנו לעבוד קשה, לארוז ולבחור לכם את התוצרת הכי יפה שלנו ואנחנו כבר נגיע עד אליכם לפתח הדלת! יותר טוב מזה?


חג הסוכות ותקופת החגים באופן כללי – מבשרת על מזג אוויר נעים יותר, על זמן משפחתי, תחושה של חופש. כמו כן, החג מביא איתו מאכלים מסורתיים (כל אחד והמסורת שלו), בעיקר פירות עונתיים. כך שאתם יכולים לסמוך עלינו להביא את כל מה שצריך לחג, וגם אתם יכולים לשמוח שאחרי כל החגים… אפשר גם לשמור על תפריט בריא שמבוסס על חומרי גלם איכותיים.

אז כמו שכבר למדתם, אצלנו בפרשוק, אנחנו שמחים להביא מידע אמיתי ומעניין בבלוג שלנו, הכי טרי והכי פרש שיש. אז מה מבשר לנו בואו של הסתיו?

הסל המושלם לסוכה המושלמת

הסתיו כבר כאן – סוכות או לא, 5 פירות וירקות ששווה לאכול דווקא בסוכה:

  1. תפוחי עץ. כן כן. הידעתם? אמנם הם זמינים לנו כל השנה, אך בסתיו הם הכי טריים שיש. הכי טרי אומר גם הכי בריא, הכי טעים ובאופן כללי – ה-זמן לאכול אותם. כמו שאתם יודעים, יש לנו בחנות בשבילכם חתיכת מבחר, (פינק ליידי האהוב כל כך, סמיט ירוק וחמוץ, תפוח חרמון המוכר והידוע, תפוח מוזהב הפחות מוערך אבל אהוב על החקלאים) אז לכם רק נותר לבחור, להוסיף לעגלה… ואנחנו כבר נדאג לשאר. אל תפספסו.

  2. דלועים למיניהם. דלעת ערמונים, דלעת, דלורית ועוד – כל אלו מעולים בסתיו ומעולים לסוכות. למה דווקא בסוכות? כי הם בסיס מעולה להכנת תבשילים וקדירות שמסורתית מכינים לסוכה – שכן, קל להכין במטבח ולהעביר לסוכה. אז זו אחלה של דרך ליהנות מפחמימה טעימה ובריאה, וחומר גלם איכותי שיספק ארוחה משפחתית מעולה מתחת לסוכה. ההמלצה שלנו? את הקדירה או התבשיל, תאכלו בארוחת הערב שכבר יחסית נעים בחוץ.

  3. רימונים. ה-פרי שמסמל את ראש השנה ממשיך איתנו גם לסוכה ולסתיו. גרגיריו המתוקים והאדומים מוסיפים לכל תבשיל, סלט, ארוחת בוקר או מיץ – רק תבחרו. כך, עם מעט מהתוספת המצוינת הזאת, תביאו עוד צבע לסוכה ועוד בריאות לארוחה. קצת חגיגיות תמיד מוסיפה.

  4. תמרים. האמת, שפה אנחנו הולכים בעיקר על החגיגיות, ועל ההקשר הברור של ענף התמר שהינו אחד מארבעת המינים. אז הם טעימים כל השנה, מתוקים תמיד, חטיפים מעולים ובריאים ובקיצור – לא סתם מדובר באחד הפירות הפופולריים. אצלנו תמצאו תמר צהוב, תמרי מג’הול וחטיפים או ממרחים. אז אנחנו ממליצים שהמתוק שלכם בסוכה… יהיה גם בריא!

  5. מנגו. לפני שנפרדים, לא לוותר על אחד הפירות האהובים והפופולריים. החגיגיות שלו בשילוב עם טעמיו המתוקים והמרעננים הופכים אותו לפרי שחובה לנצל עד הרגע האחרון. בין אם בתבשילי החג כדי להוסיף מתיקות מגוונת, או פשוט ככה טרי – יש לנו מנגו ממש טעים בשבילכם, רגע לפני שצריך להיפרד.

סוכות שמח מפרשוק – תמיד איתכם!

אז גם בסוכות וגם בסתיו, בחורף או בקיץ, בגשם או בשמש, בכל מצב, אנחנו בפרשוק תמיד איתכם. נביא אליכם עד הבית או לאן שתרצו, את התוצרת האיכותית והטעימה ביותר. פירות, ירקות, שלל מוצרי מעדניה מצוינים! אנחנו פה כדי לשמור על הארוחות טעימות, על חומרי הגלם טריים ועל המקרר מלא.

אז קדימה – מחכים לכם: לחנות

חג שמח!

-
המתינו בבקשה
סל הקניות שלך